• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrelaterade tips inför besök i Austin, TX?

seikoswede

Panerai
Hej på er!

Om 6 veckor åker jag och familjen till Austin, Texas, för att besöka vänner.

Har varit där förr men har ännu inte haft möjlighet att utforska klockmarknaden där.

Jag tar tacksamt emot tips på klockrelaterade butiker, marknader etc. Nytt och vintage.

Hojta gärna till om du sitter på några säkra stalltips!

Vänligen

Jim
 

F-L-P

Panerai
Hej på er!

Om 6 veckor åker jag och familjen till Austin, Texas, för att besöka vänner.

Har varit där förr men har ännu inte haft möjlighet att utforska klockmarknaden där.

Jag tar tacksamt emot tips på klockrelaterade butiker, marknader etc. Nytt och vintage.

Hojta gärna till om du sitter på några säkra stalltips!

Vänligen

Jim


Ytterst skralt centralt om jag minns rätt, minns bara någon Swatch affär. finns några pantbanker på sidogatorna längs congress men letade inte aktivt när jag var där. Austin är konstigt nog så långt från övriga Texas man kan komma..

Ska ni ut och snurra i området där omkring har jag lite tips. Bodde tre månader i Houston i vintras, Man kan hitta mycket trevligt där klockmässigt men lite halvtrist i övrigt.
 

seikoswede

Panerai
Tackar!

Har inte sett så mycket av övriga Texas ännu men det lilla jag sett känns, som du skriver, väääldigt långt från Austin.

Skall nog inte mot Houston denna gången utan mer mot San Antonio och Laredo. Plus utforska Austin lite mer då förstås.

Hittar jag några kul klockställen så postar jag dem givetvis här på KS!

Lev väl!

Jim
 

seikoswede

Panerai
Tack för tipset!:)

Rolex kanske inte står först på min lista men det är ju alltid kul att kolla vad som finns.
Kan ev bli en dag eller två i Dallas men räknar inte med det just nu i alla fall.

Jim
 
Topp