Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fuskade genom att kolla på filnamnet, så nöjer mig med att tipsa om att svaret förekommit tidigare i tråden.
Bra jobbat! Njuter av varenda en. Klarar knappt någon själv, max 2-3. När jag såg denna tänkte jag något WC, men reagerade mest på att det var roligt med en bild på Annie Lööf och en toalettstol.
Aj då..tråden börjar bli så lång att det är svårt att hitta på nytt. Men kul är detJag fuskade genom att kolla på filnamnet, så nöjer mig med att tipsa om att svaret förekommit tidigare i tråden.
Stål-Rolex?Enkelt
*
Vad kan det vara? Fri tolkning...
Sea dragon.Modell på klocka
Lemania?... men jag förstår isf inte mittenbilden.
Luminor...Avslutar min insats med en riktigt dålig. Gonatt från Göteborg!
i
Urmakare...Ingen rebus, men vilken var den första yrkesgruppen som gifte sig?
Helt rätt! Kul att du tog denLemania?... men jag förstår isf inte mittenbilden.
Chansar på Moretime
Bra gissning men icke, jag får nog ge lite mer kött på benen: Första bilden, 'vacker'.Chansar på Moretime
Var denna verkligen så svår? (Eller var den för lätt?)
Dvs ==>
Jag klurade rätt länge men det är helt blankt i huvudet.Var denna verkligen så svår? (Eller var den för lätt?)
Svår! Har förföljt mig.Var denna verkligen så svår? (Eller var den för lätt?)
Den var bra!En i Car!
Anonimo??