Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, var hittade du denna? (jag vet ju var du hittade din egna)Lurade på mor min en likadan jag hade sedan tidigare. Riktigt prisvärt än idag, klassiska manuella (eta) herrmodellen i solitt 18kt med stora viklåset för 12’. Passa på medan ni kan!
Så oexotiskt som ebay.Härligt, var hittade du denna? (jag vet ju var du hittade din egna)
Skulle du vilja dela en bild på dessa?Lurade på mor min en likadan jag hade sedan tidigare. Riktigt prisvärt än idag, klassiska manuella (eta) herrmodellen i solitt 18kt med stora viklåset för 12’. Passa på medan ni kan!
Skulle du vilja dela en bild på dessa?
Går från 1500kr i dåligt skick. Ibland kostar de som den senaste i solitt guld jag köpte. Rörig köpkrets helt klart. Mycket nöje!Jahapp, verkar som jag tar ett steg närmre Warhols nivå! Vann auktionen för Cartier på Kaplans!
4400 efter provision är väl rätt okej för en manuell Must de Cartier tank i hyfsat skick i klassiska 23x31mm och med originalspänne? Billigaste på Chrono24 som jag kan hitta ligger ute för dubbla.
Jo, tror jag sett nån gammal annons på K&S för en som gick för runt 2000. Än en gång har jag inte haft möjlighet att kika på den i förväg, men tycker det ser ut som pläderingen varit i bra skick i fotot iallafall.Går från 1500kr i dåligt skick. Ibland kostar de som den senaste i solitt guld jag köpte. Rörig köpkrets helt klart. Mycket nöje!
Är riktigt sugen på en cartier. Ref på denna?
Finns typ inte, 18 kt 23x31 mm med manuellt eta-verk.Är riktigt sugen på en cartier. Ref på denna?
Är de riktig svåra att hitta?:/Finns typ inte, 18 kt 23x31 mm med manuellt eta-verk.
Nope, men kan ibland vara svårt att lista ut verk och storlek.Är de riktig svåra att hitta?:/
Fin! Lite lurigt med band till dessa då bandhornen är höra så bandet får inte vara för tunt. Sedan är det detta med 17 mm... Är det ett bygelspänne på 16 mm?Hejsan hoppsan! Vad tycks?
Ursäkta det dassiga fotot. Bandet är av damlängd, så kan inte spänna... Och vad tusan är det med mig och 17mm band (läs JLC)? Riktigt nöjd, dock! Originalspänne, hyfsad guldplätering (visst släpp på bandhornen, men märks knappt) och vekar ticka på rätt okej hittills! Knepigt att kolla tidshållningen utan varken sekundvisare eller index!
16mm bygelspänne, ja. Dom flesta av Hirsch 17mm band tycks ha 16mm spänne.Fin! Lite lurigt med band till dessa då bandhornen är höra så bandet får inte vara för tunt. Sedan är det detta med 17 mm... Är det ett bygelspänne på 16 mm?
Fin mysterie-tavla!Hejsan hoppsan! Vad tycks?
Ursäkta det dassiga fotot. Bandet är av damlängd, så kan inte spänna... Och vad tusan är det med mig och 17mm band (läs JLC)? Riktigt nöjd, dock! Originalspänne, hyfsad guldplätering (visst släpp på bandhornen, men märks knappt) och vekar ticka på rätt okej hittills! Knepigt att kolla tidshållningen utan varken sekundvisare eller index!