• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksamlarmässa i STHLM den 18 Maj...

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Så det lutar åt att Seiko-legendaren-extravaganzé kommer och viftar med sin MM300?! Nu blev det plötsligt mycket hög prio på det eventet! ;)
Som det ser ut nu så kommer jag! - det vore grymt kul! :) Jag är ledig den helgen. Så jag hoppas att inga förhinder kommer i vägen.

Kolla om du hittar Vasa på Google maps. Du måste ju komma på förfesten. Mässan är säkert skit som vanligt :)
Var äger den rum förfesten? :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hejsan. Tänkte redan förra gången hänga på er gtg men det förbenade haket sprang jag förbi utan att hitta in.
Nu är jag bättre orienterad. När började ni förra gången, blir det lika denna gången? Vill minas att jag såg er komma
upp till mässan runt halv ett?
De som vill gå på både mässan och Kaplans lär få det jobbigt, då mässan börjar 12 och Kaplans 13.
Jag är föresten medlem om hjälp skulle behövas.
Hoppas bara att jag kan komma iväg i tid till storstan denna gången.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Hejsan. Tänkte redan förra gången hänga på er gtg men det förbenade haket sprang jag förbi utan att hitta in.
Nu är jag bättre orienterad. När började ni förra gången, blir det lika denna gången? Vill minas att jag såg er komma
upp till mässan runt halv ett?
De som vill gå på både mässan och Kaplans lär få det jobbigt, då mässan börjar 12 och Kaplans 13.
Jag är föresten medlem om hjälp skulle behövas.
Hoppas bara att jag kan komma iväg i tid till storstan denna gången.

Kul kul att du är här, det brukar bli ett jäkla drag! Välkommen :)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Hejsan. Tänkte redan förra gången hänga på er gtg men det förbenade haket sprang jag förbi utan att hitta in.
Nu är jag bättre orienterad. När började ni förra gången, blir det lika denna gången? Vill minas att jag såg er komma
upp till mässan runt halv ett?
De som vill gå på både mässan och Kaplans lär få det jobbigt, då mässan börjar 12 och Kaplans 13.
Jag är föresten medlem om hjälp skulle behövas.
Hoppas bara att jag kan komma iväg i tid till storstan denna gången.
Kul en Eskilstuna-bo! Då är man inte helt ensam här då... :)
 
Topp