• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockslaget Luleå

Hej!

Jag har en äldre Exp 1 som behöver ruckas och i värsta fall avmagnetiseras.

Läste en tråd rätt nyligen (https://klocksnack.se/threads/urkul...ottens-kuriren-2016-01-16.49305/#post-1226167) där Klockslaget i Luleå låg i fokus.

Till detta kommer då frågan om det på forumet finns någon medlem med erfarenhet av Klockslaget och som är villig att dela med sig av sina denna erfarenhet (t.ex. är de villiga/kunniga att justera en Rolex :angel:)?

Senast ändrad:
Är bara där på sommaren men har handlat lite av den treflige herrn, och även fått veta att han klarat att serva och justera de flesta märken.

Känner ägaren Karl-Johan ganska väl numera, är inne där hela tiden... Har haft inne flera klockor hos honom, alltid nöjd efteråt! Som sagt har han skruvat Rolex tidigare, så bör inte vara några problem. :)

Jag var in igår och snackade lite med den alltid så trevliga Karl-Johan. Träffade också en trevlig herre som var där i något ärende med en av sina Omegor. Vi surrade lite allmänt om klockor och han berättade att hans son var väldigt klockintresserad.

Kanske är någon här på forumet? :)

@AdmAndrssn kanske?

Senast ändrad:
Jag var in igår och snackade lite med den alltid så trevliga Karl-Johan. Träffade också en trevlig herre som var där i något ärende med en av sina Omegor. Vi surrade lite allmänt om klockor och han berättade att hans son var väldigt klockintresserad.

Kanske är någon här på forumet? :)

@AdmAndrssn kanske?
Nepp är ditflyttad, mina föräldrar är smålänningar ;) Ska dock själv dit en sväng imorgon är tanken!

Tillbaka
Topp