Vissa får inte ens välja egen profilbild eller bli rankad överhuvudtaget!
![Hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hilarious.png)
![Hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hilarious.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vissa får inte ens välja egen profilbild eller bli rankad överhuvudtaget!
Riktiga vintagenördar kan bli raketostar.Jag säger ostar. Från hushållsost eller möjligen räkost på tub via tex Stilton och brie ända upp till Parmigiano.
Det är fan det bästa KS-inlägg jag lästKebab?
0-49 Liten kebab med bröd
50-199 Stor kebab med bröd
200-499 Kebabrulle
500-999 Kebabbåt
1000-1499 Kebabpizza
1500-2999 Kebabpizza med isbergssallad
3000-4999 Kebabtallrik
5000- Kebabpizza med pommes och isbergssallad (aka bakispizzan of all bakispizzor)
Härligt med likasinnade.Det är fan det bästa KS-inlägg jag läst![]()
+1Jag säger det igen. Ett tydligt och bra cosa nostra-tema.
Tutti di capo
Street boss
Conseglieri
Caporegime
Made man
Pimp
Soldier
etc...
![]()
Kan inte facit men nåt sånt här har jag listat ut:BIUMP.
Vid hur många postade inlägg ligger alla nivåer på?
Jag får börja anstränga mig.Kan inte facit men nåt sånt här har jag listat ut:
Plast 0-50
Titan 50-250
Tantal 250-750
Brons 750-1500
Silver 1500-3000
Guld 3000-4500
Platina 4500-6000
Diamant 6000-oändligt
Tillbaka till ståndssamhället!Dax för byte snart?![]()
Det var onekligen det bästaTillbaka till ståndssamhället!
Motsvarar antalet inlägg du gjortVad innebär det att det står cartier under mitt namn? Och andra klockmärken hos andra på forumet
Okey men kan man hitta någon lista? Som förtydligarMotsvarar antalet inlägg du gjort
Ser väl ut såhär tror jag:Okey men kan man hitta någon lista? Som förtydligar![]()
Bring back ståndssamhället!Vi kan ändra skalan men vi behöver hjälp med en ny isf.
Bring back ståndssamhället!
Försöker med Seinfeldt igenVi kan ändra skalan men vi behöver hjälp med en ny isf.