• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnack som App?

Finns det något du saknar? :) Jag tycker att forumet är riktigt lättnavigerat och smidigt både på mobil och PC och det är också väldigt bekvämt att bara kunna vrida telefonen för att komma till fullversionen. Jag vet inte riktigt vad en app skulle kunna tillföra?

Saknar gör jag inte mer att forumet är stort så ev lättare att navigera sig igenom en app. Bara en tanke
Det är nog bara slöseri med resurser då man skulle vara tvungen att utveckla och kontinuerligt underhålla en app som egentligen inte tillför någonting som inte redan finns. Man skulle även behöva införa en del begränsningar för att kunna göra en app av det (t.ex. att det inte går att växla till fullversionen) vilket snarare ger en sämre användarupplevelse.

Tanken är ju inte att det ska ersätta forumet utan kanske komma till som extra bara mer som en communety
Det var inte meningen att skjuta ner ditt förslag utan jag försökte bara förklara varför det förmodligen inte finns någon app. :) Kort sagt kan man nog säga att vi är för få medlemmar, det tar för mycket resurser (både tidsmässigt och ekonomiskt) och det tillför egentligen ingenting nytt.

Klocksnack har ju till skillnad från många andra forum och hemsidor en väldigt rapp och smidig mobilsida med funktioner som notiser i realtid osv.

Tillbaka
Topp