Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte mycket till meme därI lost my watch at a bar once. I saw a guy standing on it while assaulting a girl. I ran up to him and punched him square in the face.
Nobody does that, not on my watch
Gör du egna memes eller hittar du färdiga på nätet?
Nätet som levererarGör du egna memes eller hittar du färdiga på nätet?
Tänkte eftersom dina bara är på engelska
Inte mycket till meme där
Fint när någon annan adderar bevis å din räkninghttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Internet_meme
Behöver inte vara en bild. Men visst en riktig meme kanske det inte var
Förlåt men va? Med reservation för att jag ligger hemma sjuk och dummare än vanligt förstår jag inte vart du vill komma. Får jag inte länka till källor jag inte skrivit själv?Fint när någon annan adderar bevis å din räkning
Jo, absolut - det var inte alls det jag menade. Vi släpper detFörlåt men va? Med reservation för att jag ligger hemma sjuk och dummare än vanligt förstår jag inte vart du vill komma. Får jag inte länka till källor jag inte skrivit själv?
Jag är fan för korkad för mitt eget bästaJo, absolut - det var inte alls det jag menade. Vi släpper det
Har det där hänt på riktigt i Lyxfällan? Jag blir så arg av det programmet och deltagarna men samtidigt alldeles för nyfiken...
Det har är väl inte riktigt memes men vet inte vart jag annars skulle posta dem.
Jaa den här tråden har tagit över mitt liv och snart kommer någon slänga ur mig från lifestyle delen på grund av spam.....
Se och avgör själv, jag ändra och skrev "klockor" egentligen stod det "xbox"Har det där hänt på riktigt i Lyxfällan? Jag blir så arg av det programmet och deltagarna men samtidigt alldeles för nyfiken...
Haha det är typ det enda avsnitt jag sett av lyxfällan. Inte ett program som stärker tron på mänskligheten direkt men som sagt, det var ett xbox.Har det där hänt på riktigt i Lyxfällan? Jag blir så arg av det programmet och deltagarna men samtidigt alldeles för nyfiken...
Hahahah dessa var bra