• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnack Talking Watches

Syven

Panerai
2-Faktor
Givet att man skulle kolla. Grymt om du fixar.
Finns ju en del samlingar på KS man gärna skulle vilja kika på och gammalt höra historien bakom!
 

månljus

Panerai
Rolig idé! Skulle absolut kolla! Om folk inte vill visa sig så kan man kanske anonymisera intervjun lite. Till exempel inte filma ansiktet utan fokusera mer på klocksamlingen i själva filmandet. Eller i alla fall ha den möjligheten, tänker mig att fler skulle ställa upp i så fall.
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Rolig idé! Skulle absolut kolla! Om folk inte vill visa sig så kan man kanske anonymisera intervjun lite. Till exempel inte filma ansiktet utan fokusera mer på klocksamlingen i själva filmandet. Eller i alla fall ha den möjligheten, tänker mig att fler skulle ställa upp i så fall.

Precis, lägger man fokus (med kameran) på samlingen vore det inte vara så farligt att ordna! Riktigt kul om man kunde få skön bredd också
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Låter hur kul som helst. Som sagts tidigare, så kör om det finns tid och lust! Skulle själv inte missa en sekund av det.
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor

Oew

Rolex
Som jag skrev innan så om det är någon spontant som känner att de gärna vill vara med så är man varmt välkommen att höra av sig! Som några har skrivit så behöver vi inte filma ansikten om man inte vill så man kan behålla lite anonymitet! Kommer att kontakta några medlemmar snart för att höra om de är intresserade men hoppas människor hör av sig också, bjuder ju självklart på ölen ;)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Som jag skrev innan så om det är någon spontant som känner att de gärna vill vara med så är man varmt välkommen att höra av sig! Som några har skrivit så behöver vi inte filma ansikten om man inte vill så man kan behålla lite anonymitet! Kommer att kontakta några medlemmar snart för att höra om de är intresserade men hoppas människor hör av sig också, bjuder ju självklart på ölen ;)
Jaha gratis öl men då ställer jag upp! Ingår resan till Milano också :D skämt åsido. Finns bra många samlingar och episoder man skulle vilja se innan man själv skulle våga ställa upp med sin blygsamma samling
 

meo_swe

Audemars
Jag har väl noll i samlarvärde, men mamma säger att jag är snygg och jag kan nog hålla låda i en stund om det behövs.. Och självklart tänker jag kolla!
 

Oew

Rolex
Jaha gratis öl men då ställer jag upp! Ingår resan till Milano också :D skämt åsido. Finns bra många samlingar och episoder man skulle vilja se innan man själv skulle våga ställa upp med sin blygsamma samling
Haha tyvärr ingår ingen resa men kommer till Stockholm strax för lite semester! Men då spikar jag in dig på ett framtida avsnitt i varje fall!
 
Topp