Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den dogHar den eviga pay-it-forward-tråden hittat ett nytt hem, eller gick den i graven med förändringarna i K&S?
Välkomna till 2015 kära klocktokar!
Som sagt grymt jobbat hitintills!
Nu steppar vi upp och ökar målet till 300.000:- under 2015. Anledningen till den "stora" ökningen av målet är att nu har vi samlat in så pass mycket pengar att valen av mål endast är på helt hundratusental och då kändes det som att sätta 200.000:- inte skulle vara någon större utmaning.
Nu sprider vi detta vidare så att vi likt klocksnack växer med nya givare!
Mvh
Anders P
Vilken regel bröt den mot?
Gör om, gör rättBra initiativ! Har gjort mitt bidrag för de klockor jag har. Dock är de så få (ännu) att jag fick lägga till en nolla efteråt. Missade tyvärr att jag skulle använda länken på första sidan därför kommer mitt bidrag inte med i statistiken :-(
Gör om, gör rätt![]()
Okay då
Och eftersom jag hittade min efterlängtade GMT Master II nu i eftermiddag och det blev affär så finns det dubbla skäl till göra om. Lägger till nollan även denna gång![]()