• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Jag har skaffat 6 klockor via KS, prutat lite på några, skrivit mina första inlägg, fått hundra likes, blivit trevligt bemött både online och IRL, haft mycket nöje av alla nördiga trådar, börjat suga åt mig lite av all kunskap som finns här.

Dessa ingående värden in i min hemmasnickrade formel ger (efter avrundning upp till närmsta 1000-tal) 1000:- in på BCF-insamlingen.

Tack för ett trevligt forum, och en god fortsättning till alla!
 
Så då kan vi nog summera året!
GRYMT JOBBAT alla som bidragit!
Jag bunpar upp målet imorgon när jag nykrat till!
Screenshot_2014-12-31-18-25-49.png
 
Välkomna till 2015 kära klocktokar!
Som sagt grymt jobbat hitintills!
Nu steppar vi upp och ökar målet till 300.000:- under 2015. Anledningen till den "stora" ökningen av målet är att nu har vi samlat in så pass mycket pengar att valen av mål endast är på helt hundratusental och då kändes det som att sätta 200.000:- inte skulle vara någon större utmaning.
Nu sprider vi detta vidare så att vi likt klocksnack växer med nya givare!
Mvh
Anders P
 
Välkomna till 2015 kära klocktokar!
Som sagt grymt jobbat hitintills!
Nu steppar vi upp och ökar målet till 300.000:- under 2015. Anledningen till den "stora" ökningen av målet är att nu har vi samlat in så pass mycket pengar att valen av mål endast är på helt hundratusental och då kändes det som att sätta 200.000:- inte skulle vara någon större utmaning.
Nu sprider vi detta vidare så att vi likt klocksnack växer med nya givare!
Mvh
Anders P


Tack för en bra initiativ.
Helt rätt med 300tkr som mål. Vi är dessutom nästan 6000 medlemmar, och det innebär ca 30kr/medlem (eller 3kr/månad). :) Det kan man inte säga är orealistiskt på något sätt. :)

Då kör vi! 100ing från mig..

Gott Nytt År på er alla!
 
Vilken regel bröt den mot?

Den låg i Köp och sälj, eller Handla - säljes, bytes som den heter nu :p
Det fungerade bra tills de införde regeln/scriptet att man inte kunde kommentera en tråd. Det i sig gjorde såklart att tråden inte kunde överleva. Dock finns det en möjlighet att den uppstår i något format!

Kul att du tog upp tråden förresten, satt och tänkte på den senast idag.
 
Man hade inte kunnat sätta en räknare på startsidan för att se hur vi ligger till? Bra påminnelse så det inte faller i glömska?
 
Bra initiativ! Har gjort mitt bidrag för de klockor jag har. Dock är de så få (ännu :)) att jag fick lägga till en nolla efteråt. Missade tyvärr att jag skulle använda länken på första sidan därför kommer mitt bidrag inte med i statistiken :-(
 
Tillbaka
Topp