• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Om man har nått icke klockrelaterat som man vill lägga upp en auktion på här på ks och skänka överskottet till bcf , vart lägger jag ut det då? :)

Trevlig helg
Väl mött Kristofer

Vann auktionen som @galácticon anordnade.

bcf2.JPG
bcf.JPG

Hejsan! Jag har en Breitling superocean ute till försäljning, tänkte bifoga att priset är 29000 varav 1000 går till klocksnacks gåva till BCF, är det ok att lägga till det?? Tänkte kolla innan så det inte blir några sura miner sen! :)

Har hört vissa som backar för man inte kan bekräfta betalningen utan att registrera sina personuppgifter.
Varför togs det bort med att bekräfta via sms??

2CD13006-1512-4F8A-812C-9C3D5D139770.jpeg
Min jämnåriga klasskamrat från LHS försvann i natt, alldeles för tidigt. Vi som pluggat, åkt skidor, hoj, tältat, paddlat kajak och klättrat ihop. Så ofattbart! Kidsen och skolan är en fantastisk fröken kortare. Så klart in med ytterligare en slant.
Nu en virre, Kölnkonserten, en stunds kontemplation och en massa tårar.

2CD13006-1512-4F8A-812C-9C3D5D139770.jpeg
Min jämnåriga klasskamrat från LHS försvann i natt, alldeles för tidigt. Vi som pluggat, åkt skidor, hoj, tältat, paddlat kajak och klättrat ihop. Så ofattbart! Kidsen och skolan är en fantastisk fröken kortare. Så klart in med ytterligare en slant.
Nu en virre, Kölnkonserten, en stunds kontemplation och en massa tårar.
Beklagar sorgen, det är verkligen en hemsk sjukdom. :(

Köp och sålt under en vecka det renderar själklart en slant till BCF.
Även om vi inte köper eller säljer, kan inte vi alla betala in 20:- vid löning denna månad detta skulle ge en schysst slant. KOM IGEN.....

Tillbaka
Topp