• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ouch... Ny preorder från Ball..... Fan vad jag vill ha en blå!!
https://shop.ballwatch.ch/en/rsk

DM3130B-S3CJ-BE.jpg


DESKTOP%2015.jpg


Finns utan datumbubbla med fast med DAY/DATE likt denna:
45469963_10156146292028924_5335824221861838848_n.jpg
Fel tråd? ;)
 
J

Jimmy042

Guest
78D0776B-653E-445C-B9F3-A48566591A40.jpeg


Missat denna tråd, sålt ett antal klockor idag och nu swishat in! Underbart initiativ!

Varför är inte denna ”låst” på sida 1, så ingen missar detta
 
Senast redigerad av en moderator:

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Nu under juletider vill jag uppmana alla att skänka en extra slant. I år 27 december var det 10-år sen jag förlorade min morfar till den här hemska sjukdomen. Så istället för att köpa julklappar nu när alla i min familj är vuxna och har råd att köpa vad dem behöver själva så blev presenten ett par tusen till Cancerfonden.
Är ni i en likadan situation eller inte vet vad ni ska köpa i julklapp än så ge en gåva i present så går det till något som verkligen behöver det!
 

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
2019 är nu slut, och en del av det som format mitt år är helt klart detta forum. Ergo blev det nyss en liten årsslutsdonation till BCF, bara för att. Ha ett gott nytt, allesammans.
 
Topp