• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks tekniska historia, och ett tack

BadkarsPiraten

Vacheron
Utan tvekan den bästa forums plattformen jag har suttit på.
Fungerar fantastiskt bra på mobila plattformar!

Du har gjort ett riktigt fint jobb och detta forum borde vara ett praktexemplar på hur ett forum bör se ut på mobila plattformar.
 

Igge

Panerai
Stort tack för allt arbete du lägger ner för att få detta fina forum att fungera så bra som det gör, TACK!

Sen var det kul att få lite historik om plattformen mm.
Hälsningar
/i
 

Olaola

Panerai
Kul att läsa lite om historien och allt jobb som ligger bakom detta underbara forum som ständigt finns i mitt huvud och har gjort att klockor är det jag spenderar mina surt förvärvade pengar på! TACK! :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Oj, gammal trådbump. :)
En tråd jag skapade för 1 980 555 inlägg sedan...

Mycket har hänt sedan dess. Kanske inte överdrivet mycket på utseendebiten, men siten känns fortfarande fräsch.

Det finns en bra historia om hur allt började. @Denke kan dra den vid tillfälle. :)
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Stort tack för detta ”projekt” Även för supersupport när något trasslat med egna kontot:arghh:. Ingen tillfällighet att man blivit kvar här år efter år:).
 
Topp