• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockspaning på Stan idag...(mycket bilder)

Finns som blå boutique edition med...

Reverso-jlc-378858J.png

Vore fett med Duoface med blå och röd tavla.....
 

Rey

Rolex
Diggar nya classic fusion med sekunden som subdial, lite saftigt med över 100 lök dock men fin likväl :)
 

m_s

Patek
2-Faktor
Reverson var riktigt cool, skulle gärna ta en! Chopard skulle jag nog gå på svart tavla.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Delar dina vinnarval!
:)
(även om reverson såklart är för stor för mig så är den underbart vacker)

Vad är det för verk i Choparden?
 

paradis

Audemars
Tycker Chopard är jätte snygg, ock faktiskt inte så dyr .Chopard, räknas väl bland dom lite bättre märken ????
 
Tycker Chopard är jätte snygg, ock faktiskt inte så dyr .Chopard, räknas väl bland dom lite bättre märken ????

Ett stort Njaaa, dom har både lite enklare varianter som 'Mille Miglia' till High end med sin serie L.U.C, och sedan så är det väl dom som klassar dom som ett smyckesmärke (vilket iofs är rätt) men jag gillar den modellen jag visar iallafall...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ett stort Njaaa, dom har både lite enklare varianter som 'Mille Miglia' till High end med sin serie L.U.C, och sedan så är det väl dom som klassar dom som ett smyckesmärke (vilket iofs är rätt) men jag gillar den modellen jag visar iallafall...
Om jag inte minns fel är LUC inhouse och att kalla Chopard för smyckesur är nog inte korrekt även om de också tillverkar smycken. Chopard har väl likt Cartier tillverkat ur ett bra tag?
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Hublot big bangen alla kategorier. Den är inte stor. Har själv rose gulden, man vänjer sig fort, precis som med alla klockor:smug:
Riktigt fina
 
Topp