• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Klockvridare/watch winder - funkar 50%

Baba_tid

Omega
2-Faktor
Pris
200
Returpolicy
ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en klockvridare som är lite defekt. Om ingen visar intresse hamnar den på tippen.
En av motorerna har lagt av så den kan vrida 2 klockor men inte 4 som den gjorde från början. Jag har lyckats laga den tidigare, men då blev den lite smutsig och jag brydde mig om att göra rent den. men nu pajade den igen och jag orkade inte försöka laga den denna gång.
Det är barnen som lekt med den och tagit sönder den. Jag har inte uppfattat den som dålig kvalité, men den är inte barnsäker.

Finns motorer till klockvridaren att köpa på Amazon om någon känner sig händig.

Kan hämtas i Stockholm.

IMG_1131.jpeg

IMG_1132.jpeg
 
Topp