• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klokkefotografering - Noen foto fra arkivet

loevhagen

Diamant
2-Faktor
Her vil jeg poste noen bilder fra arkivet og tiden da jeg brukte litt tid på foto av klokker. Nå gidder jeg knapt ta bilder og i alle fall ikke redigere i Lightroom på laptop/Mac. Life moves on. :)

Først ut er min første Rolex jeg kjøpte helt ny; 216570 Polar. Savner den litt egentlig. :)

ABP_CSD2018_ (6 of 68).jpg

ABP_CSD2018_ (17 of 68).jpg

@Maxer. Takk. :) Har siden 2013 brukt ulike kamera. Mange er tatt med Samsung Note eller iPhone. Av systemkamera er det Olympus EP-5 med f. eks. 60mm macro og Panasonic GX8 med Panasonics egen12-35mm som har stått for de mer detaljerte bildene.

@Maxer. Takk. :) Har siden 2013 brukt ulike kamera. Mange er tatt med Samsung Note eller iPhone. Av systemkamera er det Olympus EP-5 med f. eks. 60mm macro og Panasonic GX8 med Panasonics egen12-35mm som har stått for de mer detaljerte bildene.
Kul att så många är tagna med mobilen. Jag försöker ta vettiga bilder, men kör bara med min Samsung S10.

Funderar på att köpa en riktig kamera framöver

Fikk henvendelse av Mondani om å få plass på cover av Rolex Passion boken. Havnet på baksiden (nederst til venstre; 216570). Fikk tilbud om å kjøpe boken med 10% rabatt. Ha, ha - herlig. Sa nei til det. Alt for dyr bok. :)

Bildet er inne i boken og viser kombinasjonen av 216570 og den oransje røyken ut skrukronen.

91TsFJT7uJL.jpg

DKrWGLZWsAIg7zy.jpg

Tillbaka
Topp