Ja det är du, menade bara att det är bara de som är med i passarounden som får välja och du ör en av dem.Trodde jag var med ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är du, menade bara att det är bara de som är med i passarounden som får välja och du ör en av dem.Trodde jag var med ?
Min bit kaka som har en femtondel att säga till om.Vad tycker ni, vilken konfiguration skall bli passaround?
Damuret! Vit våfflad tavla med grönt band. Inget fulpräglat fusk till band iaf.Kom till en konsensus ni som är med på passarounden.
Damuret! Vit våfflad tavla med grönt band. Inget fulpräglat fusk till band iaf.
Updated!Damuret! Vit våfflad tavla med grönt band. Inget fulpräglat fusk till band iaf.
Nu hängde jag inte med. Är det två klockor som går runt? Fullt på andra också? @Spencer66
Jag har inte räknat på om det är fullt men jag såg att du har plats.
Jag är väldigt gärna med om jag får.
Jag är aldrig dressad. Men jag tycker det lutar åt att det blir svart tavla + strutsen.Hörni, det är en dressklocka, ingen maskeradslips. Ni som kommer dragandes med röda och gröna band får ta och kamma er![]()
Blir två parallella passrounds, de som anmält intresse men står på vänt och är inom 15 är på.. Bara de som sagt att de år på står på plats.
Nu hängde jag inte med. Är det två klockor som går runt? Fullt på andra också? @Spencer66
Om jag har uppfattat @Spencer66 rätt så är det de första 30 som anmält intresse, uppdelat i grupper om 15.
Yaay!Ja och du är en av dem som vann..
Jag har aldrig deltagit i en passaround förut. Hur gör man? Sköts turordning och betalning via PM eller i tråden?
Typ alla andra är ju låtsasskinn och storleken talar emot den sk. dressfaktorn.Hörni, det är en dressklocka, ingen maskeradslips. Ni som kommer dragandes med röda och gröna band får ta och kamma er![]()
Lite rörigt kan man säga ja
Man kan inte ta en klocka t.ex. svart/brun och en vit/färgat (rött, grönt osv.) så vi inte får två passarounds med minirecensioner på exakt samma kombination?
Jag ser helst en ljus tavla med grönt band eller en svart tavla med svart band.
@Spencer66 du som har ledarkepsen, har du någon ide för att styra upp det här så vi får hem klockan någon gång, det känns som vi tappar fart när man jämför mot de första 10minuterna i tråden. ;-)
Inte för att jag är med i passarounden, men det är lite underhållande att läsa i tråden : att be deltagarna själva välja av alla kombinationer är som att be en lågstadieklass välja vilken sorts godis de ska ha i lösvikten om de bara få ta en![]()
Funkar bra för mig det.De får välja på svart och helsvart![]()