• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knutte75

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Hej,
Skriv gärna några ord om ni gjort affärer med mig. Tack på förhand!
// Knutte75
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Sålde en lite dyrare klocka till denna herre f2f över en kaffe. Mycket trevlig och kul snack. Väldigt öppen och ärlig i våra konversationer före affär. Ger ett pålitligt intryck. Kan till 110% rekommendera att göra affärer med @Knutte75
För det gör jag gärna själv:)
 

Swejake

Omega
Jag har sålt till knutte75. 100% goodguy! Trevlig att ha att göra med och snabb betalning! Skulle absolut göra affärer med honom igen :)
 

hd1

Omega
2-Faktor
Sålt en Longines till @Knutte75. Snabb affär F2F. Trevlig KS:are. Känns skönt att klockan har hamnat på rätt handled. Skulle rekommendera alla dar i veckan.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka till mister @Knutte75 på distans. Mycket trevlig och seriös medlem! Inga som helst konstigheter.

Givetvis mina varmaste rekommendationer och en solklar ”goodguy”. Tack för affären! 👍🏼
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Sålde en Sinn till herrn ifråga. Genomgående trevlig dialog under en längre tid och jag gör gärna fler affärer i framtiden med @Knutte75 :)
En goodguy i min bok att rekommendera.
 

Peppe65

Breitling
2-Faktor
Köpt en Longines av knutte75 , snabb leverans väl paketerat och klockan levde väl upp till förväntningarna, gör gärna affär igen //Peppe65
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @Knutte75, väldigt välpackat och snabbt skickat vilket uppskattas 👍 Klocka enligt utlovat skick och således inga konstigheter alls, gör gärna affärer igen😊 En typisk Goodguy!
 

Hipsterlunch

Cartier
2-Faktor
Köpt en billigare klocka på distans av Knutte75. Ruggigt snabbt och smidigt. Skick precis som utlovat och väl paketerat. 10/10, gärna fler affärer!
 
Topp