Knypplarn
Silver
Härligt. Då anser vi 144an vara godkänd för användning den 11e varje månad.Tycker TS oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt. Då anser vi 144an vara godkänd för användning den 11e varje månad.Tycker TS oxå
Vafalls! Spretig ?... men ganska spretig
Fin samling med justa datum!Fick lite panik när jag började läsa tråden. Men kunde lugnt pusta ut då jag inte äger ngn Seiko alls eller Omega med datum. Här kommer mina datumklockor (min absoluta favoritkomplikation).
Visst, men var är klockan?Oklanderlig
Breeeeeeed
Är man väldigt kunnig inom sitt område ska man också kunna uttrycka sig så att alla förstår, tycker jag. Så jag håller inte alls med dig.
Det är ju alltid roligt med trådar som plockar fram nya detaljer att bli anal över
Men @Anders W , för att var en som har arbetat i grafiska branchen i över 30år tycker jag dina grafiska termer var ganska kul. Känns lite MS Office. ”Kägel, versala, gravyr, kerna” ligger förhoppningsvis bättre på tungan än ”tabellsiffror, breddvärde och osynlig box”.
Man är väl en miljöskadad grafiker som får skavsår i öronen av att höra "anpassade" ord för att beskriva i branschen vedertagna termer . Vet man att blytyper är grunden för kägel och gravyr så kan man ju inte låta bli när det kommer en "osynlig box" . Men du har heder av att förklarat så fler förstår och även av att ha belyst ämnetÄr man väldigt kunnig inom sitt område ska man också kunna uttrycka sig så att alla förstår, tycker jag. Så jag håller inte alls med dig.
Breeeeeeed