Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att SEIKO har snygga elvor på vissa modeller. Synd bara att man måste upp i den där prisklassen ...Halvkass bild. Men dock, bra elva!
Gillar du den elvan?
Gillar du den elvan?
Jag är lite skeptisk, nämligen. Säger inte att den är dålig, men ser lite ut som romerska I:n? De kunde vara aningen närmare varandra?Ja det gör jag
Jag är lite skeptisk, nämligen. Säger inte att den är dålig, men ser lite ut som romerska I:n? De kunde vara aningen närmare varandra?
Asså, jag älskar Seiko. Men just den här grejen den 11’e gör att jag väljer andra märken just den dagen. Jag vet att det är den larvigaste anledningen någonsin men asså....det ser inte bra ut. Alls.
Man bör undvika Rolex också den 11.Same here. Inget att skämmas för.
Omega it is then..Man bör undvika Rolex också den 11.
Tycker Certina levererar fina 11-orTittar över klockorna med datumvisning
Bonus