Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjöö Sandström Royal Steel Classic levererar en fin 11'a!
Instämmer. Jag har även lite svårt för runda datumfönster. Eller så är man ovan.Nja... Sådär tycker jag nog. Men inte lika illa som Seiko.
Inte alls bra, vad tycker du själv?Inte supertätt men bättre än vanliga Seiko
Lite glest är det men som sagt, bättre än vanliga seikoInte alls bra, vad tycker du själv?
Så jävla dåligt. Hur svårt kan det vara?Lite glest är det men som sagt, bättre än vanliga seiko
Haha ja det kan man undra. Men därav min kommentar att GS kan det bättre iafSå jävla dåligt. Hur svårt kan det vara?
HahaOm jag vore ung och stark skulle jag fan få igenom hela tråden och "dislikea" alla fulla datum men nu är jag oung och det finns inget ogilla-alternativ i knapparna (och det är bra).
Det där kan du väl inte tycka vara ett snyggt sätt att visa datumet 11? Snygg klocka brw.
Tveksamt, någonstans mellan Rolex och godkänt.Duger väl eller vad säger juryn
Svårt få till rätt vinkel liksom . Annars är 11 två lodräta streck, där har Rolex kollDet där kan du väl inte tycka vara ett snyggt sätt att visa datumet 11? Snygg klocka brw.
Inte helt ok, för glest.Bör funka
Absolut, men oaktat Rolex värdelösa läsbarhet suger typsnitten kaninöra.Svårt få till rätt vinkel liksom
Haha, se edit kommentar. Två lodräta streck. PerfektAbsolut, men oaktat Rolex värdelösa läsbarhet suger typsnitten kaninöra.
Den där 11'n borde brännas på bål."1 1" Jävla Shiojiri...