Seiko verkar bara ha två lägen vad gäller 11, bredbent eller supertajt!Världsklass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seiko verkar bara ha två lägen vad gäller 11, bredbent eller supertajt!Världsklass
Behövs det något mer än supertight?Seiko verkar bara ha två lägen vad gäller 11, bredbent eller supertajt!
Den där Rolexen kan vara det sämsta jag sett vad gäller ”11-visning”. Inte nog med att det är glest, pinnarna är olika tjocka och krokiga. Har sagt det förut och säger det igen. Rolex och Seiko göre sig icke besvär i tråden.
Det där var ju så illa så att det blev kul.Den där Rolexen kan vara det sämsta jag sett vad gäller ”11-visning”. Inte nog med att det är glest, pinnarna är olika tjocka och krokiga...
Snyggaste elvan än så länge.
Skulle nog vilja säga att det är cyklopsen som gör att det ser så krokigt ut och inte själva printen på datumhjuletDen där Rolexen kan vara det sämsta jag sett vad gäller ”11-visning”. Inte nog med att det är glest, pinnarna är olika tjocka och krokiga. Har sagt det förut och säger det igen. Rolex och Seiko göre sig icke besvär i tråden.
Nog fan snudd på snyggaste klockan också Är så svårt sugen på en submersible. Och inte ens den 11:e varje månad skulle man behöva skämmasSnyggaste elvan än så länge.
Men tydliga flaggor för att tydligt markera avstånd från de romerska i:n storebrorsan pinsamt valt att använda som 11.Pellyn har lite glest mellan ettorna tycker jag. Kanske en skada i arvsmassan från Rolex
Haha tror det blev en dålig bild och brytning i glaset ang tjockleken. Men de är ju pinsamt att tudor är så pass mkt bättreDen där Rolexen kan vara det sämsta jag sett vad gäller ”11-visning”. Inte nog med att det är glest, pinnarna är olika tjocka och krokiga. Har sagt det förut och säger det igen. Rolex och Seiko göre sig icke besvär i tråden.
Ett exemplariskt fall av tysk tydlighet. Bra där!Sinn 756. Mer än godkänd tycker jag