Snygg, har den olika färg på lumen på olika index?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.Snygg, har den olika färg på lumen på olika index?
Minska förstoringen går inte, bubblan är som den är. Du kan dock ta bort bubblan helt om man orkar och vill.Någon som vet hur man minskar förstoringen på cyklopen?
Ebel är bäst på allt om du frågar mig!Ebel... rätt bra.
...det är sedan gammalt en sanning. Inte så tokigt elva på den här heller.Ebel är bäst på allt om du frågar mig!
Då är det dags att kolla...Underbar tråd. Jag ser med skräckblandad förtjusning fram emot den 11e för att kolla datumet på min "nya" (och enda) klocka. Har lovat mig själv att inte tjuvkika heller.
Off topic men hur gör ni för att få den höga upplösningen i tråden? Jag kör bifoga filer och väljer bilden, men mina bilder ser ju helt värdelösa ut