• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kom på en briiljant idé för alla våra klockentreprenörer på KS

Wonderboy

Breitling
Sitter på svarven och kom på en 'briljant' idé. Den är självklart helt kostnadsfri för alla hungriga klockentreprenörer på KS.

Eftersom mitt arbete innehåller en del försäljning, finns det många kunder som av någon outrgrundlig anledning alltid vill prata i veckor!?

'...Ring mig vecka 44', '...Jag är ledig vecka 32 och 33' osv. En otroligt irriterande företeelse.

Min idé är således, då målgruppen verkar finnas, en klocka som visar VECKA!

Är ni med hur jag tänker? Eller finns det redan? Någon annan som gjort samma spaning?

OBS! Det kan finnas spår av ironi i texten.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Sitter på svarven och kom på en 'briljant' idé. Den är självklart helt kostnadsfri för alla hungriga klockentreprenörer på KS.

Eftersom mitt arbete innehåller en del försäljning, finns det många kunder som av någon outrgrundlig anledning alltid vill prata i veckor!?

'...Ring mig vecka 44', '...Jag är ledig vecka 32 och 33' osv. En otroligt irriterande företeelse.

Min idé är således, då målgruppen verkar finnas, en klocka som visar VECKA!

Är ni med hur jag tänker? Eller finns det redan? Någon annan som gjort samma spaning?

OBS! Det kan finnas spår av ironi i texten.
Nya medlemmar = nya galna idéer haha, stort gilla :)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Sitter på svarven och kom på en 'briljant' idé. Den är självklart helt kostnadsfri för alla hungriga klockentreprenörer på KS.

Eftersom mitt arbete innehåller en del försäljning, finns det många kunder som av någon outrgrundlig anledning alltid vill prata i veckor!?

'...Ring mig vecka 44', '...Jag är ledig vecka 32 och 33' osv. En otroligt irriterande företeelse.

Min idé är således, då målgruppen verkar finnas, en klocka som visar VECKA!

Är ni med hur jag tänker? Eller finns det redan? Någon annan som gjort samma spaning?

OBS! Det kan finnas spår av ironi i texten.
En på vardera handled för udda och jämn vecka skulle vara det ultimata.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Bild annars finns den inte? :)
Audemars-Piguet-Royal-Oak-Perpetual-Calendar-26574OR-OO-1220-aBlogtoWatch-24.jpg
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Sjöö Sandström har redan knäckt den nöten. Samtliga digitala har veckovisning, dessutom har du cronolinken som dessutom är en grymt snygg klocka med ETA verket
 

Babinus

Cartier
Jo, jag känner till den, men hittar ingen i handeln. Hittar inte Skalman på Eniro heller. Men vad tror ni om en handledsburen sådan? Kan jag bli rik om ingen hunnit före? Är namnet Skalman upphovsrättskyddat? Nu jäklar ska det hända grejer.

Skicka PM om förskottsbetalning ifall ni är intresserade av tidiga serienummer och personligt graverade av mig.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jo, jag känner till den, men hittar ingen i handeln. Hittar inte Skalman på Eniro heller. Men vad tror ni om en handledsburen sådan? Kan jag bli rik om ingen hunnit före? Är namnet Skalman upphovsrättskyddat? Nu jäklar ska det hända grejer.

Skicka PM om förskottsbetalning ifall ni är intresserade av tidiga serienummer och personligt graverade av mig.
Trodde du verkligen en sådan kändis skyltar med sitt nummer i telefonkatalogen ;)
 
Topp