• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Komplettera en Sub...

Den här kanske...

22B09733-C1C3-4E0D-8C09-09B64164124D-2537-000002D458B5702C.jpg


202DCA5D-9BAF-4265-A867-ABB808EE1935-2537-000002D31BF3A3EE.jpg


Även om jag verkligen tycker att en Panerai är ett riktigt bra kompliment :lol:

Great_pair.jpg
 

Isodor

Audemars
Eftersom du har en sportig dykare i stål skulle jag satsa på något mer elegant som komplement. Blir lite kaka på kaka imo med typ en Panerai, hade köpt en fin gubbklocka : -)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Zenith skrev:
Annars säljer uret.se JLC Master Cronograph för 60' precis.

Den är riktigt fin, strålande finish.

Jag gillar! Testade för inte så länge sedan. Mitt enda problem är att det är silvertavla och stål. Lite monokromt.

masterkiller skrev:
Den här kanske...

Även om jag verkligen tycker att en Panerai är ett riktigt bra kompliment :lol:

Fin, men såpass tunn att den förmodligen hade blivit liggandes i lådan alldeles för mycket. Jag har absolut inget behov av en dressklocka, och köper hellre två sportklockor.. :)

Pleximannen skrev:
Givetvis en vintage-Speedmaster med cal 321. Då får du en fin kontrast till Subben.

Det lämnar ju en massa pengar över! Vad gör jag med dem?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor

max

Dancing Queen
Hade inte du en pepsi? Känns ju som ett rätt bra komplement, lite vintage och mer färg och lika trevligt att bära vilket gör att den inte blir hyllvärmare
PC-Jan-J.jpg
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
max skrev:
Hade inte du en pepsi? Känns ju som ett rätt bra komplement, lite vintage och mer färg och lika trevligt att bära vilket gör att den inte blir hyllvärmare
PC-Jan-J.jpg

Jo, men är inte jättesugen på vintage.. Och nyare gmt känns inte så roligt.
 

max

Dancing Queen
aha ok, nej de nyare pepsisarna är väl inte lika roliga.

Milgauss växer hos mig för varje gång jag provar den
rolex-milgauss-watches-pictures-p-os-images-311322.jpg


Sen tycker jag iwc:s ingenieur-serie för 2013 ser intressant ut, vet inte vad de kommer gå loss på såklart men borde väl landa inom budget?
Lite för-bilder:
IWC2013Ingenieurss.jpg
IWC2013Ingenieurblackceramic.jpg


Annars en lite galen väg, men kanske risk att man ledsnar?
picup.jpg

(finns ny i hamburg för 60 på chrono, fryken kan säkert hämta ut den åt dig) :)

Glashutte panodate sport, personligen tycker jag den är för tjock men du kanske klarar det bättre, fin klocka hur som.
Glashtte-01.jpg


IWC Plastiki
4532249532_6f82064482_z.jpg


Yatch mastern är ju riktigt fin också, är på håret med 60kkr men bör gå att klämma in!?
Yacht-Master_The_new_Yacht-Master_HTML_Main.jpg


Ja jag vette fanken, finns så mkt trevligt i den prisklassen. Tycker nog en lätt beggad ym är det hetaste valet med dina kriterier men det är banne mig inte lätt.
 
Topp