• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Konkret

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt en klocka i 70kkr klassen till @konkret på distans. Allt från kommunikation till betalning och feedback efter klockan kommit fram fungerade väldigt smidigt. Rekommenderar att göra affärer med denna Good Guy!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Sålt lite straps till denna trevliga herre. Enkel och trevlig kommunikation samt snabb betalning. Gör gärna fler affärer med @konkret i framtiden. 100% GG enligt mig
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Sålt Rolex i 100k-klassen genom bytesaffär till @konkret. Supertrevlig och reko genom hela affären. Gör gärna affärer igen med denna Goodguy😃
 

forsii

Omega
Köpt Rolex av @konkret. Mitt första klockköp i den prisklassen och han lugnade alla mina nerver, svarade pedagogiskt på mina många funderingar och höll mig uppdaterad under hela köpets gång. Gott kaffe och lite härligt snack om klockor och livet i allmänhet. 100% GG!
 

VFK

Breitling
Köpte hans Omega Speedmaster Professional sapphire sandwich på distans. Bra kommunikation och enbart positivt att säga om affären. 100% GG
 
Topp