Mukt
Basic
Hej ks! Nu ska jag göra mitt bästa för att ge tillbaka till detta fantastiska forum genom att bidra med lite länkmekk.
Personligen tycker jag att dessa bead of rice länkar är bland dem snyggare som gjorts, således köpte jag på mig tre stycken rackare.
Dessvärre hittade jag enbart med raka endlinks, något som jag tänkte var lätt att byta ut. Uppenbarligen fanns varken en komplett länk(med svänga) eller lösa curvade ends att finna. Fortsättningsvis frågade jag runt lite på forumet och verkade som att det fanns fler än jag som hade samma problem.
Nu till det viktiga, hur jag konverterade till svängda ends.
Tog fram en "vanlig" endlink ur länklådan.
Knippsade av den raka endlänken till ungefär samma bredd som "anslutningshålet".
Slipa ner till samma bredd med hjälp av en slipsten.
Montera ihop och trä bandstiftet igenom.
Samma process igen för att slutligen montera.
Är det här något som alla redan gjort och jag bott under en sten eller lyckades jag bidra till något matnyttigt?
Personligen tycker jag att dessa bead of rice länkar är bland dem snyggare som gjorts, således köpte jag på mig tre stycken rackare.
Dessvärre hittade jag enbart med raka endlinks, något som jag tänkte var lätt att byta ut. Uppenbarligen fanns varken en komplett länk(med svänga) eller lösa curvade ends att finna. Fortsättningsvis frågade jag runt lite på forumet och verkade som att det fanns fler än jag som hade samma problem.
Nu till det viktiga, hur jag konverterade till svängda ends.
Tog fram en "vanlig" endlink ur länklådan.
Knippsade av den raka endlänken till ungefär samma bredd som "anslutningshålet".
Slipa ner till samma bredd med hjälp av en slipsten.
Montera ihop och trä bandstiftet igenom.
Samma process igen för att slutligen montera.
Är det här något som alla redan gjort och jag bott under en sten eller lyckades jag bidra till något matnyttigt?