Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, det förklarar saken. Jag visste inte att modellen fanns som automat och när jag googlade hamnade jag på tyska C24 där klockorna såg identiska ut med samma text på tavla osv.Än värre var det då jag köpte min av WEMPE då dom inte hade pris på hemsidan (något dom har nu om man väljer den tyska sidan). Jag fick kolla ch24 för att se hur offerten låg.
Det låter som lycksökare (om det nu inte är automater du sett). Bäst är alltså genom WEMPE vad det låter.
Ah, det förklarar saken. Jag visste inte att modellen fanns som automat och när jag googlade hamnade jag på tyska C24 där klockorna såg identiska ut med samma text på tavla osv.
Får man fråga vad det var som fick dig att sälja din? Det känns som att du vanligtvis köper för att behålla och jag antar att det var något som inte kändes helt hundra?![]()
Ah-Sorry my bad!Jag förstår inte vad du menar? Jag hade ju redan bifogat en bild ifrån deras sida, nu bifogar du en annan bild på automaten...
Jepp, exakt så är det. När den är på armen är det dock inget jag tänker på.@Dr. D angående stiftens placering i luggarna förstår jag precis vad du menar. "Det absolut enda jag skulle anmärka på är att luggarnas utformning gör att det blir en nivåskillnad om man inte har originalbandet, eller lyckas hitta ett band som är uppbyggt även under sömmen de första millimeterna efter infästningen. Om det är begripligt? *se bild 2 i recensionen"