• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS 5-årsfest!!

Palenkovich

Pandion
2-Faktor
@Ministern & co får skjuta mig om jag tar mig för stora friheter, men vi måste ju ha en festtråd! Får väl börja med några pjäser från grannarna..

IMG_7074.JPG
IMG_7075.JPG
IMG_7076.JPG
IMG_7077.JPG
IMG_7079.JPG
IMG_7080.JPG
IMG_7081.JPG

Senast ändrad:
Va f*n...finns det inga nya klockor på festen, bara gamla vrak?;)
Skämt å sido, önskar er alla en skön kväll!:)

Äh, fotoförbud är fjantigt! Hos A&S fick vi se och fotografera allt, till och med delar till kommande modeller. Har man inget att dölja så kan man lika gärna promota det man gör.
Hade största respekt för deras krav på fotoförbud, men kan så klart inte förneka att det kändes lite surt både för min (vår) egen skull och det ansvar man känner inför att man vill förmedla upplevelsen vidare till KS.
Med det sagt var det dock självklart aldrig ett alternativ att smygfota med tanke på den respektlöshet det hade förmedlat till en synnerligen generös värd.

Hade största respekt för deras krav på fotoförbud, men kan så klart inte förneka att det kändes lite surt både för min (vår) egen skull och det ansvar man känner inför att man vill förmedla upplevelsen vidare till KS.
Med det sagt var det dock självklart aldrig ett alternativ att smygfota med tanke på den respektlöshet det hade förmedlat till en synnerligen generös värd.
Fattar väl jag också men tråkigt "non the less". Blev ju samma grej med Erbestos JLC-resa. Ett gäng bilder innan dörrarna öppnades sedan tvärdog det.

Tillbaka
Topp