Stort tack KS för en underbar fest och stort tack till alla trevliga klockfantaster jag fick äran att träffa och samtala med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker platina-Daytona. Din?
Det brukar man så klart försöka låta bli att skriva.Ser ut att vara en riktigt trevlig kväll. Vart är ni någonstans?
Förstår det med tanke på säkerheten. Sorry för dum fråga.Det brukar man så klart försöka låta bli att skriva.
Beklagar, men tack för trevligt sällskapMen för fan!!! Ersättningsbuss till Västerås, avgå SJ![]()
Nu fick @Pelarn vatten på sin kvarn, ersättningsbussar till Västerås. Mitt tåg går som det skaMen för fan!!! Ersättningsbuss till Västerås, avgå SJ![]()
Den där Croton är något alldeles extra.
Tack själv och tack för transporten!Beklagar, men tack för trevligt sällskap
Lugnt......du glömde ju ett par klockställningar.....de gav väl sammanlagt 30 :- i budstriden.....du kan dra av detTack för en trevlig kväll! Blev en springnota som vanligt men jag Swishar nån av er som är kvar
Kanske en gammal AP nån gång i framtiden.
![]()
55Lugnt......du glömde ju ett par klockställningar.....de gav väl sammanlagt 30 :- i budstriden.....du kan dra av det![]()
Åfan.....så mkt....hoppade av vid 17...
+1 på det!Nu fick @Pelarn vatten på sin kvarn, ersättningsbussar till Västerås. Mitt tåg går som det ska. Tack @Ministern @Denke och @daviden för ett underbart forum och för att ni ordnade denna fest. Tack @vonbahr och co för förtäringen och tack @Sjöö Sandström @Nymans Ur 1851 och @ERIKSON URHANDEL samt klockmaster representerat av @Molle som forumsponsorer som ger oss så mycket glädje
![]()
Jaja synd att inte @Pappi var med, men eloge till @eriksson850 som fläskade på!Åfan.....så mkt....hoppade av vid 17...