• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Clq

Cartier
God morgon alla pepparkaksstinna klocksnackare! På juldagen äter man i många länder gås. Och när man häller julmust på en gås så rinner allt av utan att lämna minsta spår. Precis så funkar det med alla konspirationsteorier som riktas mot tomten, det rinner bara av. :D

Och ikväll blir det precis som alla andra kalla decemberkvällar detta nådens år 2022. Det blir lucköppning i Klocksnacks adventskalender och minst en stolt vinnare får en härlig julgåva! Mina vänner, visst är det lite av ett JULMIRAKEL! 🎅
008C7D4F-C60C-43C8-9BCB-70261C8F6F72.jpeg
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
God morgon alla pepparkaksstinna klocksnackare! På juldagen äter man i många länder gås. Och när man häller julmust på en gås så rinner allt av utan att lämna minsta spår. Precis så funkar det med alla konspirationsteorier som riktas mot tomten, det rinner bara av. :D

Och ikväll blir det precis som alla andra kalla decemberkvällar detta nådens år 2022. Det blir lucköppning i Klocksnacks adventskalender och minst en stolt vinnare får en härlig julgåva! Mina vänner, visst är det lite av ett JULMIRAKEL! 🎅
theres-always-hope-miracles-happen-most-everyday-south-park.gif
 
God morgon alla pepparkaksstinna klocksnackare! På juldagen äter man i många länder gås. Och när man häller julmust på en gås så rinner allt av utan att lämna minsta spår. Precis så funkar det med alla konspirationsteorier som riktas mot tomten, det rinner bara av. :D

Och ikväll blir det precis som alla andra kalla decemberkvällar detta nådens år 2022. Det blir lucköppning i Klocksnacks adventskalender och minst en stolt vinnare får en härlig julgåva! Mina vänner, visst är det lite av ett JULMIRAKEL! 🎅
1671093413982.gif
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Fick en telepatisk känsla av @KS Tomten
38B4BA4B-454B-4427-8973-97DF0211F1C8.gif


Sen började dagen och kallt var det
540AFE4A-B7FD-4E4C-AEEE-9138B8855148.gif


Fastnade lite i skiten
C7A0AA1F-9937-4DC8-9B08-20E204423471.gif


Men nu är det inte långt kvar så när mitt nick ropas ut så kommer det kännas rätt…
5DAB9A57-EAE7-4EFA-9FAB-262C164F24D7.gif


…och morgondagen kommer bestå av generösa bidrag till alla losers
19F80F03-3D70-47A8-B886-CD04FD9ACB9A.gif
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Sjukt! Jag har en känsla av att det är min tur idag!!😃

Det började med att jag parkerade bilen och skulle gå in.. plötsligt känner jag en doft av pepparkaka, julgröt och äldre herre🤔 Kan det ha varit KS Tomten som var i närheten tro? Eller gick jag bara för nära komposten??
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp