Error!@Hugger69 Burna,burna,burna
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Error!@Hugger69 Burna,burna,burna
@Hugger69 Burna,burna,burna
Du har fortfarande idag och imorrn pÄ dig ju
Sist bringade jag ju dig lite tur med kusen iaf (Eller var det kanske att jag inte spelade pÄ den)SÄ sant, och jag har haft betydligt sÀmre odds vid andra tillfÀllen nÀr jag misslyckats med att vinna
SÄ det ska nog gÄ lika obra som vanligt
Sist bringade jag ju dig lite tur med kusen iaf (Eller var det kanske att jag inte spelade pÄ den)
Dagen före jul
Kan man vÀl ha kul
Varför inte lyckan finna
Genom att en dragning vinna?
Det dÀr vill jag ha!
Vad snyggt! Kul nÀr klapparna landar sÄ rÀtt
Ingen gillar en skrytmÄns
De kan ju hamna mer eller mindre rÀtt ocksÄ.Vad snyggt! Kul nÀr klapparna landar sÄ rÀtt
Ăr inte helt sĂ€ker men tror att man ska fĂ„ fem i rad?
KÀnns ju ÀndÄ som att tomten lyckats pricka rÀtt braDe kan ju hamna mer eller mindre rÀtt ocksÄ.
Vilken trist stÀmning det blev nÀr Grinchen visade sitt gröna ansikte.Ingen gillar en skrytmÄns
vilken champion! Lycka till ikvÀll, bÄda hÀr pÄ KS och dÀr pÄ Bingolotto
De va förr i tiden dĂ€! SĂ„ jĂ€vla svĂ„rt sĂ„ rĂ€cker med en i rad nuĂr inte helt sĂ€ker men tror att man ska fĂ„ fem i rad?
@Roosterwife s lott..
BÀttre priser förr!De va förr i tiden dÀ! SÄ jÀvla svÄrt sÄ rÀcker med en i rad nu
Blir sÄ nÀr de dÀr 90-talisterna ska spela Bingolotto.De va förr i tiden dÀ! SÄ jÀvla svÄrt sÄ rÀcker med en i rad nu
Men hÀlsa grattis@Roosterwife s lott..
Jag fick den hÀr istÀllet, av en familj jag hjÀlpte bort frÄn motorvÀgen förrut.. Dom stod dÀr med tappat framhjul
SÄ dagens goda gÀrning fixad
Trocamust och chokladdoppade peppisarNo mistake ikvÀll.