Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte omöjligt, men i så fall får du hålla andan tills efter nyår för året är inte slut än.Istället för att skapa en ny tråd.
Är det inte snart dags igen? Kanske #KS-bladet2016?
@yonsson känn ingen press, men vi 13.373 medlemmar som väntar på "specialutgåvan 2016"
@yonsson hur går det på redaktionen?Inte omöjligt, men i så fall får du hålla andan tills efter nyår för året är inte slut än.
Det kommer, har varit sjukt mycket julbord och julfester på redaktionen. Man måste ju prioritera (och inte glömma bort det)!@yonsson hur går det på redaktionen?
Säg som det är är, du hänger för mycket i bratte-tråden.Det kommer, har varit sjukt mycket julbord och julfester på redaktionen. Man måste ju prioritera (och inte glömma bort det)!
Det tar för lång tid, min dator är så jäkla gammal och långsam.Ja vad fan hände?
Gör en enklare variant via luren? Ingen annan har så bra koll på veckans nystartade trådar att det går att hitta en ersättareDet tar för lång tid, min dator är så jäkla gammal och långsam.
Senaste åren använde jag den ENBART till KS-Bladet, kan liksom inte rättfärdiga ett nyköp av dator bara för KS-Bladet.
Men datorn finns kvar så KS-Bladet kan ju göra comeback om jag får feeling.
Ska känna lite på det, borde ju gå hyfsat smidigt.Gör en enklare variant via luren? Ingen annan har så bra koll på veckans nystartade trådar att det går att hitta en ersättare
Hade varit uppskattat!Ska känna lite på det, borde ju gå hyfsat smidigt.
Vi får hoppas!Det tar för lång tid, min dator är så jäkla gammal och långsam.
Senaste åren använde jag den ENBART till KS-Bladet, kan liksom inte rättfärdiga ett nyköp av dator bara för KS-Bladet.
Det tar för lång tid, min dator är så jäkla gammal och långsam.
Niet, köpte en ny kamera och objektiv istället för att kunna ta bättre foton.Bump.
Har du köpt en ny dator? @yonsson
Bump. Har du köpt en ny dator än? Saknar KS-Bladet.Det tar för lång tid, min dator är så jäkla gammal och långsam.
Dessvärre inte men kanske borde ta tag i detta.Bump. Har du köpt en ny dator än? Saknar KS-Bladet.
Det är väl förmodligen lite meck att återuppta, men du har ju flest poster här ändå så kööör bara.Dessvärre inte men kanske borde ta tag i detta.
Ska kolla om jag kan få över mallen till mobilen.Det är väl förmodligen lite meck att återuppta, men du har ju flest poster här ändå så kööör bara.
Finns dessutom mycket mer att publicera nuförtiden, episkt.
Legend.Tack för påminnelsen och motivationen @snoozarn !
https://klocksnack.se/threads/ksbladet-önskar-trevlig-fredag.101512/