• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-Bladet #115

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
D08C1CC6-93AE-4DF2-8CE2-EE3B454C328E.jpeg

62D2D635-9065-4101-B7DD-BEBD71A306C2.jpeg

C19FEA5F-9A33-4979-B3D2-9880D2A3E224.jpeg


Huvudrubrik

Boettöppnare 2000


Notiser
100% vs 0%
Norsk boettöppnare
Kemikalie från tredje riket

Utviksbild @S.L
5 snabba med @azcii


Prenumeranter
(För att få prenumerationsnotis kalenderår 2018: sätt in minst 10kr till BCF och skriv TYDLIGT här i tråden).
@jabla @TheTaleTeller @Fixxxer
@P-vakten @JaTack @Beo @Bas @Auto Ola @Sistakvarten @Tampa_blord @Chuck @Clark Kent @Mikaell @Hook @Mythos @Lundgren @Simpatico @Nissenutz @Tommy_83 @NRE @azcii @sherwan @theargonaut @DiscoPapa @bbits @Wamba @Bozz @Saltkråkan @humlegarden @Magnusen @Bender @hisingen @Jonas_ @Träff @Ville_W @Geparden @S.L

Tidigare nummer av KS-Bladet
 
Senast ändrad:

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Jag har inte fått notis. Betalade till BCF redan till förra tråden men skrev aldrig i den.
Edit: Jo jag skrev faktiskt i den men det var i förrförra tråden, återstartstråden.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tackar!
Slänger du in mig i notiser, betalade in för ett år eller två efter återuppvaknandet.
Lägger till dig, men som sagt, man kan inte hitta på hur många pr man betalar in för eftersom det är omöjligt för mig att hålla resa på. Kalenderår gäller. Men man kan ju själv hålla koll på det och säga till mig nästa år igen.
 

Geparden

Audemars
Lägger till dig, men som sagt, man kan inte hitta på hur många pr man betalar in för eftersom det är omöjligt för mig att hålla resa på. Kalenderår gäller. Men man kan ju själv hålla koll på det och säga till mig nästa år igen.
I know, blir betalning med råge till nästa år också.
Tack för prenumeration!
 
Topp