• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Viktigt KS - Darkmode

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej!

KS har nu fått möjligheten att köra Darkmode så att allt vitt blir svart nu för behagligare läsning kvällstid.

man kan välja att köra autodetect, då följer KS inställningen i dator / telefon eller ställa statiskt.

man ändrar genom att skrolla längst ner på sidan och välja.

FA0A80D5-89D0-47CC-A7EC-343101D9798A.jpeg

Hej!

KS har nu fått möjligheten att köra Darkmode så att allt vitt blir svart nu för behagligare läsning kvällstid.

man kan välja att köra autodetect, då följer KS inställningen i dator / telefon eller ställa statiskt.

man ändrar genom att skrolla längst ner på sidan och välja.

FA0A80D5-89D0-47CC-A7EC-343101D9798A.jpeg
Brilliant 🤩 Tack🙏

Liten men ack så viktig detalj till att göra Dark Mode ännu mer behagligt vore att byta texten från kritvit till en mjukare vit/ljust ljusgrå.

Bra, kunde gjorts lite skönare för ögonen men det jag ville säga främst är väl att auto-detect inte direkt auto-detectar. Den ändrar till mörka temat även om jag inte har mörkerläge i telefonen.

Bra vore om auto-detect innebar ljust tema när telefonen är ljus och mörkt när telefonen säger mörkt. Funktionen blir ju lite menlös annars.

Bra, kunde gjorts lite skönare för ögonen men det jag ville säga främst är väl att auto-detect inte direkt auto-detectar. Den ändrar till mörka temat även om jag inte har mörkerläge i telefonen.

Bra vore om auto-detect innebar ljust tema när telefonen är ljus och mörkt när telefonen säger mörkt. Funktionen blir ju lite menlös annars.
Fast det gör det ju.
Funkar klockrent på iOS & MacOS.

Tillbaka
Topp