• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS is EVERYWHERE!!

FilipF

Vacheron
2-Faktor
KS- borde skaffa ett hemligt "gang sign" som man kan göra när man tror att man ser en KS-are. om det inte är det ser man bara galen ut, men vad gör det?!
T.ex
DSC_1216.JPG
 

M.U

Rolex
KS- borde skaffa ett hemligt "gang sign" som man kan göra när man tror att man ser en KS-are. om det inte är det ser man bara galen ut, men vad gör det?!
T.ex
DSC_1216.JPG

Tänk att gå på en GTG på en fullsmäckad restaurang där de övriga gästerna ser oss slänga runt massa gang-signs... Tror en del folk hade blivit rädda ;)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag träffade @Ernesto s föräldrar på jobbet häromdagen. Anade oråd då mamman röck tag i min arm och kolllade in klockan, sedan kände jag igen efternamnet. Jag skämdes dock som en hund då jag frågade om de kanske hade en klockintresserad son.

En annan gång, apropå gangsign, skulle jag träffa @Grafton . Han väste i telefonen "Jag hänger i baren med extra uppdragen manschett". Det kan ju vara något?
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Jag träffade @Ernesto s föräldrar på jobbet häromdagen. Anade oråd då mamman röck tag i min arm och kolllade in klockan, sedan kände jag igen efternamnet. Jag skämdes dock som en hund då jag frågade om de kanske hade en klockintresserad son.

En annan gång, apropå gangsign, skulle jag träffa @Grafton . Han väste i telefonen "Jag hänger i baren med extra uppdragen manschett". Det kan ju vara något?
Absolut ett vettigt förslag! Kanske kan kombineras?!
 
Topp