Har haft lite kontakt med G. Gerlach, vilket är ett nyligen grundat klockföretag som drivs av klockentusiaster från Polen. Har en klocka på ingång från dem som togs fram i samarbete med ett Polskt klockforum vid namn Chinawatches.pl. Det slog mig igår att måna här på forumet har pratat om att ta fram en klocka för Klocksnack men diskussionerna gick in i väggen, som jag förstår det. I vilket fall så skickade jag en fråga angående om de kunde tänka sig att ta fram en modell med andra forum och fick då svaret:
Yes, making this kind of orders is a part of our core job. We have just started a project for a spanish watch forum. The watch will be fully customized according to theirs request, only limited to 150 pcs. We have designed the case that fits both parties, and we will use same case for our commercial project - they have a budget limits makes it a must. So if you are in need, we are here to help.
De har ytterligare en klocka på gång med det Polska forumet:
De verkar kunna ta ut svängarna och diskutera fram lösningar utifrån de idéer som de/vi har. Så om det finns ett seriöst intresse så finns det ett seriöst företag med
BRA priser.
Vad säger ni? Finns det något intresse?