• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad KS-Klockan (originalet 2013)

Sthlm-Nicklas

Silver
2-Faktor
Pris
2400
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hallå Kamrater!

Tillfälle att förvärva en mycket speciell klocka. Togs fram för Klocksnacks ettårsjubileum 2013 i samarbete med den välkände Torsten Nagengast. Fasta bandhorn. Kronan vid 12. ETA automatverk. En bit Klocksnack-historia och något för en KS connoisseur. Nr. XX/25. Endast 24 finns kvar i livet. Tillverkad av TNT Watches. Den fina original logotypen på tavlan. (Bild 2 och 3 lånade) Klockan går men har inte servats i min ägo.

Är lite trög att dra upp. Men inget som verkar påverka funktionen. Är nog för att det legat ett tag. Kommer på svarta bandet. Som jag tror är original bandet.

Sista bilden ser man storleken mot en Breitling som är 40mm.

Öppen för byten också. Runt 10k. Pengar från mitt håll. Skickas REK gratis. Eller hämtas på Kungsholmen.

2400kr

Allt gott kamrater!
Tack KS
:D
Screenshot_20260610_170324_Gallery.jpg

20260610_165839.jpg

ba6b4b46ab9a8936d46297018bf5668c.jpg
98a68f60d782926c1bd6be082b8549c6.jpg

20260610_170712.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp