Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes! 40mm exp2. Omkrets=lagom ;-)Snygg bild, ser härligt ut! Mycket fräscht med vitt gummi. Är det en 40 mm Explorer? Vilken omkrets har du på handleden?
, ja har nitton, har du större eller mindre?Yes! 40mm exp2. Omkrets=lagom ;-)
Yes! 40mm exp2. Omkrets=lagom ;-)
Vitt gummi+grogg=oslagbar komboHallåj!
Ingen KS'are som råkar befinna sig på Kap Verde (Boa Vista) och är sugen på en grogg o en horologisk pratstund?
What., ja har nitton, har du större eller mindre?
Runt handleden
Ja, men det är ju en 16570. En 40mm Rolex.Runt handleden
Sådant där är ju en djungel innan man blir insatt!Ja, men det är ju en 16570. En 40mm Rolex.
Hade förstått frågan om det var en 44mm Offshore, Panerai, eller något litet.
40 känns litet för mig, har 40 mm tudor prince som känns i minsta laget men denna är ju inte chrono så därav fråganJa, men det är ju en 16570. En 40mm Rolex.
Hade förstått frågan om det var en 44mm Offshore, Panerai, eller något litet.
jag har förstått detta men när man ser den på en handled som det ser bra ut på i mina ögon så frågar man, ska testa båda i veckan hoppas jag (40 o 42)Sådant där är ju en djungel innan man blir insatt!
@maximuspro - Den har storleken 40 mm & finns i en nyare referens som 42 mm (216570)
Nu säger jag "Whaaat"?jag har förstått detta men när man ser den på en handled som det ser bra ut på i mina ögon så frågar man, ska testa båda i veckan hoppas jag (40 o 42)
Helvete den sitter bra, proportionerna ser bra ut!Nu säger jag "Whaaat"?
Jag har 19,5cm runt handleden. En 16570 sitter som picken i Greta., ja har nitton, har du större eller mindre?
, ja har nitton, har du större eller mindre?[/QUOTE
Är det min gamla exp du groggar med?
En som förstår migJag har 19,5cm runt handleden. En 16570 sitter som picken i Greta.
klart! Ute o svirar med din föredetta!
Hjälper inte nu!!Var på plats förra året