Bulten är riktig kul. Sålänge man slipper stöta på de som ska slå rekord. Då blir det läskigt fort!Inväntar bilder från Bulten och Boggan då TS skulle åka legendariska vägar i Stockholm.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bulten är riktig kul. Sålänge man slipper stöta på de som ska slå rekord. Då blir det läskigt fort!Inväntar bilder från Bulten och Boggan då TS skulle åka legendariska vägar i Stockholm.![]()
TS har köttkoma...Inväntar bilder från Bulten och Boggan då TS skulle åka legendariska vägar i Stockholm.![]()
Alltså, du vet INGET om de legendariska vägar vi åkt idag!Inväntar bilder från Bulten och Boggan då TS skulle åka legendariska vägar i Stockholm.![]()
Blev ingen av dessa då vår road captain tog oss på en 3,5h tur fr sthlm till Nynäs......Inväntar bilder från Bulten och Boggan då TS skulle åka legendariska vägar i Stockholm.![]()
Tackar för inbjudan! Vi tar det nästa år, om jag tar inlandet då. Känns o-värt med långa (men trevliga) omvägar i regnet.Kvista förbi Norberg så bjuder jag på Elsas konditori och lite klockljug.
Vore skoj att träffa en icke-stockholmare.
![]()
![]()
Låter bra! Dra ett pm om du vill ha ett snabbt kaffebesök.272an är väl given?
Jag kan vinka när du rullar förbi!
Kul tripp!
@MrNorrgard står för spriten och ~50% av klockorna.Jädrans vilken samling. Är det det enda du har i packboxarna?![]()
Helt fantastisk kommentar! Tyvärr för dig var uren inlåsta hos @gruby . Det var väl deras plan, men jag klarade mig som sagt.Absolut och det är ju jättetråkigt och så men var har du klockorna eftersom du inte behöver dem strax?
Mmm, vet. Oklart det där. Skakade gjorde de också, kanske därför de vred sig?Dom andra hojarna ser skitskumma ut, eventuellt har motorerna på dom lossnat av allt grusåka, ser ut som om motorerna vridit sig fel eller nåt.
Du är välkommen på en kaffe om du får för dig att stanna ändå.Skulle nog tränga mig på @LongCon , om det inte var så pass långt vidare på vägen
Vad går en sådan oysterquartz för? Har varit sugen på en sådan ett tag nu.
Sist jag åt burgare på en vägkrog var påvägen hem från fjällen. Brödet var fryst och burgaren kall. Vill inte ens berätta hur mycket man fick betala för detta kalas. Fick arga blickar när jag sa till om det. Hoppas att din smakar bättre än detta!Update:
Sket i inlandet. Nu är jag blöt som en dränkt katt, och det är 13 grader. Äter en dålig ursäkt till burgare på en vägkrog, man skulle haft en rejäl wrap i stället!
![]()
HAHAHAHA du menar en sån där jätteordentlig som jag och @JoberMan slaktade igår....Äter en dålig ursäkt till burgare på en vägkrog, man skulle haft en rejäl wrap i stället!
![]()
Ett så kallat "polskt långfinger".
Den där wrapen var snarare en förolämpning än en portion käk...Ett så kallat "polskt långfinger".
Bra kämpat!Kortversion:
Hemma nu.
Långversionen kommer i morgon.
Skrev ju det?Tack själv, var jävligt trevligt!
Dock tror jag du menar 17013![]()
Mycket fina klockor och hoppas det var en trevlig trip du hade @Strindberg