• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Secret Santa 2015 - Anmälning

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Hej vänner!

Upplägget är följande:
Du skriver i tråden! Gärna något i stil med "Jag är på!"
Sedan skickar du mig namn och address via PM, som bekräftelse på att jag mottagit och sett ditt PM likear jag din kommentar i tråden.
Tråden stänger kl. 23:59 den 30 november, ingen dispans kommer att ges för sen anmälan

Sen är processen enkel: Innan den 7 december kommer jag att lotta samtliga deltagare med varandra och PM:a den persons nick på KS, samt namn och address, du skall skicka ditt paket till! Så länge du skickar ett paket kommer jag inte avslöja vem som skickade till vem, det är anonymt om man inte väljer att tillkännage det!

Du är ansvarig att paketet skickas, lämpligen bör det också komma fram innan jul. Vad du skickar är helt upp till dig det är rätt tråkigt att skicka någon ett bandstift så kreativitet och eftertanke föredras! Jag vill understryka att jag inte tar på mig ansvar för eventuella fel som avsändaren gör, inkluderat att du inte får ett paket trots att du skickar. Om du inte skickar paket (giltig anledning följt av rättelse givetvis undantaget) till den du blivit tilldelad av mig så kommer du att hängas ut.

När den första personen fått sitt paket så vill jag få PM, så skapar jag en tråd så att alla kan visa upp sina paket

Nedan taggar jag alla som skrev i den tidigare tråden, men ni måste fortfarande göra processen jag skrivit ovan :)

hohoho
// Adam
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag svarar på alla PM så ni vet att jag tagit emot dem, pinga mig om jag inte svarar så ni kommer med helt säkert :)
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Bör det sättas en ca peng paketet ska kosta (eller är detta redan bestämt) ? Det skulle kännas rätt dåligt om jag skickade en putsduk och fick en rolex GMT även om klockan är fin ;)
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Bör det sättas en ca peng paketet ska kosta (eller är detta redan bestämt) ? Det skulle kännas rätt dåligt om jag skickade en putsduk och fick en rolex GMT även om klockan är fin ;)
Det gör vi inte, tanken kan göra en billig materiell sak värdefull :) Skicka något du tror personen skulle bli glad av så blir det bra i slutändan!
 
Topp