Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från mig skulle han få en fin julklapp för "Bort med all krimskrams"-tråden han skapade.Har alla vart snälla nog så dom får julklappar då? Tänk om man får tex @Philippe Stern ;D
Jag är inte med i år. Förra året gav jag en t-shirt.Har alla vart snälla nog så dom får julklappar då? Tänk om man får tex @Philippe Stern ;D
Meh, varför är du inte med iår då? Vart du så besviken förra året?Jag är inte med i år. Förra året gav jag en t-shirt.
![]()
Mycket att göra i Bengali och med Djungelpatrullen. Blev mer än nöjd i fjol. Fick jättefin present.Meh, varför är du inte med iår då? Vart du så besviken förra året?![]()
Snyggt styrt! Riktigt bra jobbatHej allihop! Nu har samtliga fått ett Pm av mig med adress till den ni ska skicka en julklapp!
uteslöt mig själv då jag vet inte hur jag ska skicka adress osv till min person anonymt! Blir lite svårt det! haha!
Vill även påminna @Camo00 och @popeofdenim att PMa mig sina adresser senast 22.00 i natt! annars blir de inget för er tyvärr!
Stort God Jul och Gott Nytt år
PS! komihåg att skicka ett PM till mig när första personen fått sin present så att jag kan skapa en paketöppningstråd![]()
@Daniel Cruz Vera , lägg upp din adress här om det känns ok, så kanske du får en Secret Santa i alla fall. Verkar surt att du ska bli utan efter allt jobb. Eller vad säger ni andra?Hej allihop! Nu har samtliga fått ett Pm av mig med adress till den ni ska skicka en julklapp!
uteslöt mig själv då jag vet inte hur jag ska skicka adress osv till min person anonymt! Blir lite svårt det! haha!
Vill även påminna @Camo00 och @popeofdenim att PMa mig sina adresser senast 22.00 i natt! annars blir de inget för er tyvärr!
Stort God Jul och Gott Nytt år
PS! komihåg att skicka ett PM till mig när första personen fått sin present så att jag kan skapa en paketöppningstråd![]()
Eller så skickar han pm med adress till dig t.ex. så kanske du kan skicka runt den till ett par stycken så får man välja om man även vill skicka till @Daniel Cruz Vera@Daniel Cruz Vera , lägg upp din adress här om det känns ok, så kanske du får en Secret Santa i alla fall. Verkar surt att du ska bli utan efter allt jobb. Eller vad säger ni andra?
Eller så skickar han pm med adress till dig t.ex. så kanske du kan skicka runt den till ett par stycken så får man välja om man även vill skicka till @Daniel Cruz Vera
Om han inte vill lägga ut den i en offentlig tråd dvs
Håller med till 100! Nånting måste han ju få![]()
Vad snälla ni är! Jag har inge emot att posta min adress här.@Daniel Cruz Vera , lägg upp din adress här om det känns ok, så kanske du får en Secret Santa i alla fall. Verkar surt att du ska bli utan efter allt jobb. Eller vad säger ni andra?
Nu ska det vara helt klart! Alla som ska ha fått PM
Edit: Totalt blev vi 77 stycken! ser verkligen framemot paketöppningarna!