• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround KS x Maen

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
@MAEN Watches och Klocksnack vill bjuda in till en Passaround av modellen Hudson 38 MK4 från Maen.


För att delta behöver man ha 50st inlägg och skriva en kommentar nedan.
Slumpvis dragning av 10st som får testa modellen i en vecka göra måndag 13/2 kl 20.00


DCD5D2A3-0651-4C62-A4FC-193ABE5871AB.jpeg
 

Sthlm-Nicklas

Silver
2-Faktor
Kul!

MAEN Watches was created by Sebastiaan Cortjaens and Jules van Helvoort, who crossed paths while living abroad and shared a passion for watches and watch collecting. Without knowing it from each other they both had been thinking about starting a watch brand. When Sebastiaan asked input from Jules about his idea, it did not take long before they teamed up and in 2017 MAEN Watches was born. Since then over 6 different collections have been released and we have customers in over 90 countries. Both founders being Dutch - The name MAEN is the old Dutch Spelling of the word MOON which is the ultimate symbol of time, and at the same time a hint to our vintage inspiration.
 
Sign Me up! Trist att dragningen skedde så nära inpå min London-resa, annars hade den fått haka på dit och upptäcka lite.

Finns i Stockholm för upphämtning den 14/2 om den har suget på UK! 😜
 

Burnman

Guld
2-Faktor
Tuppen jag! Var inte igår jag var med på en passaround! Håller tummarna för att fru Fortuna står på min sida imorgon
 

Civen

Basic
2-Faktor
Jag är gärna med om möjligt! Deras klockor ser rätt sjyssta ut, men hade nog aldrig kommit till skott med att beställa en😊
 
Topp