• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KSBLADET önskar trevlig fredag!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
KS-Bladet lanserades varje vecka i över 100 nummer och tog därefter en välbehövlig paus.
KS-Bladet tog därefter en välbehövlig paus men frukta icke! Väntar man på något gott så är det ju bara härligt.

Som vanligt kostar en kalenderårsprenumeration minst 10kr till BCF, inget kvitto på detta behövs men har man pröjsat så blir man taggad i varje nummer och blir därmed påmind när ett nytt nummer har lanserats. Man kan även se det som en klapp på axeln till sig själv varje gång man ser sig nämnd i KS-Bladet.

KS-Bladet kommer troligtvis icke komma lika frekvent som under tidigare aktiva period men räkna med nummer då och då. Denna vecka får ni ett smakprov utan länkar, tidigare nummer hittar ni här.

OBS, detta nummer är ej korrat då jag ville överraska @laketwig :)

Väl mött, Redaktionen

B37BF179-6396-4FD0-A0F6-06C94AF214D0.jpeg

A2E17374-668F-474D-9F2F-C634D26F15EF.jpeg

01513BB5-89E9-47DC-8DD8-2C4EE0F289A0.jpeg

Notiser
@vaniljglass får psykbryt på Rolexletare
Utan KS-Bladet blir livet ovärdigt
@thewallin leker OWG

Huvudrubrik
GTG på ISS

Utviksbild
@Tampa_blord (fotolänk)

Prenumeranter
(För att få prenumerationsnotis kalenderår 2018: sätt in minst 10kr till BCF och skriv här i tråden).

@jabla@TheTaleTeller @Fixxxer
@P-vakten @JaTack @Beo @Bas @Auto Ola @Sistakvarten @Tampa_blord @Chuck @Clark Kent @Mikaell
@Hook @Mythos @Lundgren @Simpatico @Nissenutz @Tommy_83 @NRE @azcii @sherwan @theargonaut

Senast ändrad:
Wow! Grymt härligt med en återkomst jag som läst de flesta i efterhand har drömt om de tiderna ks-bladet var veckans viktigaste sak att läsa :)

KS-Bladet lanserades varje vecka i över 100 nummer och tog därefter en välbehövlig paus.
KS-Bladet tog därefter en välbehövlig paus men frukta icke! Väntar man på något gott så är det ju bara härligt.

Som vanligt kostar en kalenderårsprenumeration minst 10kr till BCF, inget kvitto på detta behövs men har man pröjsat så blir man taggad i varje nummer och blir därmed påmind när ett nytt nummer har lanserats. Man kan även se det som en klapp på axeln till sig själv varje gång man ser sig nämnd i KS-Bladet.

KS-Bladet kommer troligtvis icke komma lika frekvent som under tidigare aktiva period men räkna med nummer då och då. Denna vecka får ni ett smakprov utan länkar, tidigare nummer hittar ni här.

OBS, detta nummer är ej korrat då jag ville överraska @laketwig :)

Väl mött, Redaktionen

B37BF179-6396-4FD0-A0F6-06C94AF214D0.jpeg

A2E17374-668F-474D-9F2F-C634D26F15EF.jpeg

01513BB5-89E9-47DC-8DD8-2C4EE0F289A0.jpeg

Notiser
@vaniljglass får psykbryt på Rolexletare
Utan KS-Bladet blir livet ovärdigt
@thewallin leker OWG

Huvudrubrik
GTG på ISS

Utviksbild
@Tampa_blord (fotolänk)

Prenumeranter
@jabla

Gjorde som @jabla och dunkade in lite för något års prenumeration! Fantastiskt jobb @yonsson , ska bli riktigt roligt att följa!!

Kul att ni tjoffar in till BCF men det blir jäkligt jobbigt för mig att ha koll på de som köper flera år så se det som kalenderårsinsättning. Har man satt in för 2 år så får man väl säga till nästa år att man har betalat.

Kul att ni tjoffar in till BCF men det blir jäkligt jobbigt för mig att ha koll på de som köper flera år så se det som kalenderårsinsättning. Har man satt in för 2 år så får man väl säga till nästa år att man har betalat.
Förlåt om jag är trög men nu har jag gett en gåva och ska jag anmäla det nån stanns?:)

Tillbaka
Topp