jurassic
Basic
Ingen idé att snacka ner sin röst. SKX009 är du nog först med att föreslå!Skulle likt många anda i tråden satsa på en Seiko Skx009. Riktigt cool och prisvärd klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen idé att snacka ner sin röst. SKX009 är du nog först med att föreslå!Skulle likt många anda i tråden satsa på en Seiko Skx009. Riktigt cool och prisvärd klocka.
+1. Fick själv hem min skx007 precis. Också mycket kul klocka för pengarna.Skulle likt många anda i tråden satsa på en Seiko Skx009. Riktigt cool och prisvärd klocka.
Ingen idé att snacka ner sin röst. SKX009 är du nog först med att föreslå!
är absolut ett bra tips. men vintage är inte för alla, och även om man gör det så MÅSTE ju inte omega vara en av dom man gillarJa, omega är så mycket roligare på alla sätt än en sinnvem är sinn?
Nej vintage är inte för alla. Men det skrev jag inte? Skrev att det var roligare än sinn! Och det står jag fast vid.är absolut ett bra tips. men vintage är inte för alla, och även om man gör det så MÅSTE ju inte omega vara en av dom man gillar![]()
och vintage enicar är roligare än Vintage omegaNej vintage är inte för alla. Men det skrev jag inte? Skrev att det var roligare än sinn! Och det står jag fast vid.
Utseendemässigt i många fall, absolut!och vintage enicar är roligare än Vintage omega![]()
var utseende jag menadeUtseendemässigt i många fall, absolut!Insidan kan jag inte svara på.
Ja då är enicar oftast roligarevar utseende jag menade![]()
Fan vad schysst den var då!!En Laco Faro för 3,5k kanske?
Automatiskt miyotaverk, 42 mm och safirglas både bak och fram.
![]()
Rolig där!