• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kunde inte hålla mig...

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis! Börjar också bli sugen på en igen. Gav den aldrig en ärlig chans. Hade bara ett för kort gummi och ett nato då jag hade den. Funkade inte alls på nato. Skulle haft länken. Vad får man betala på Eriksons?
 

snajgel

Panerai
Härlig! Hur stor är den?
44mm, upplever den däremot som mindre.
14,3mm tjock
Väger 113gram head only.

Grattis! Börjar också bli sugen på en igen. Gav den aldrig en ärlig chans. Hade bara ett för kort gummi och ett nato då jag hade den. Funkade inte alls på nato. Skulle haft länken. Vad får man betala på Eriksons?

Listpriset är 15100kr
Tror att den gör sig bäst på länk i första hand och gummi som andra.
Lutar åt ett rött gummi till sommarn.. :)
 

Hubbatix

Cartier
/.../ Funkade inte alls på nato. Skulle haft länken. /.../

Jag tycker den funkar bra på Nato. Jag varierar mellan svart, grått och oliv. Men jag tillhör ju den skaran som bär typ ALLA klockor på Nato... Och så är det ju en SDR dessutom, kanske gör lite skillnad?

24GC2CV.jpg


/.../
Tror att den gör sig bäst på länk i första hand och gummi som andra.
Lutar åt ett rött gummi till sommarn.. :)

Rött gummi, mmmm...

HYHXfjE.jpg
 

psj

Omega
Mycket snygga klockor!!
Lustigt nog va även jag inne i den butiken idag och tittade på en Sinn men närmare bestämt UX SDR, men U1 är galet fin den med!
 
Topp