• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kurono Tokyo

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Den ska tydligen anlända i morgon om jag förstått det hela rätt. Dhl pysslar med tulldeklarationen nu.

Hur betalade du tull / momsen ? Brev hem på lådan eller mail ?

Aj vad trist :( Hur känns Kuronos kundtjänst ?
Ok, så då är den snart hemma :)
Jag har för mig att jag fick den som ett brev på posten några dagar efter att klockan kommit.
Deras CS har so far varit bra. De fixade retur och alla papper. Får se hur lång tid det tar att åtgärda och skicka tillbaka klockan.
 

Stevo

Omega
Finns det någon här som lyckades beställa den nya Shiro kronografen som släpptes idag kl 15:30?
Det tog väl mindre än 2 minuter innan alla såldes slut.
Tycker den ser grymt snygg ut och kunde inte motstå att lägga en beställning, som gick igenom :)
Hoppas den sitter bra på handleden när den anländer runt April.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Lite sugen på en Grand Akane är det någon i denna tråden som kan återge hur Kurono Tokyo upplevts? Har sett att det legar ute ett par stycken. 🙂
 

kuma-kun

Audemars
Råkade springa på Hajime Asaokas precis nyöppnade lilla affär idag.
Konstigt nog belägen i lite fjolligare kvarter än Bunkyo.

A8FF8D28-2089-4761-90AE-89AFBB1BF49C.jpeg


Inga klockor som intresserar mig direkt eftersom jag nästan uteslutande gillar gammalt men tittade på en som hade trevlig storlek och härlig tavla.
Skulle kunna bära en men för samma pris får jag en vintage high-beat GS som för mig känns mer prisvärt.


7EF5CE01-D482-4A5C-9C33-0BB6952590B1.jpeg
CB39A860-0A3D-4F19-863E-ED03F1588E5E.jpeg


Mycket trevliga damer i som visade och förklarade och tydligen har herrn själv formgivit det mesta i butiken som montrar och liknade.
Han är tydligen fotointresserad och fotografierna på väggarna är hans.


23E82A2D-8D1B-4DB8-A835-0F85C6C53101.jpeg


Inga klockor gick att köpa utan bara att beställa.
 
Senast ändrad:
Topp