• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Kvartsdykare Casio MD-703 & Marshal 200m -Nytt pris

jmalmsjo

Cartier
Pris
0
Returpolicy
Kommer vi överens om innan köp.
Bilder Skickat
  1. Ja
Annonsen borttagen för försäljning på annan plats.


Två kvartsdykare enligt rubriken säljes. Båda två går utan anmärkning vad gäller såväl tidshållning som datumskifte. Finns ingen servicehistorik och de är inte täthetskontrollerade.

Bilder ska ses som en del av beskrivningen. Fråga gärna efter fler/andra bilder vid behov!

Är prissättningen fel? Paketpris? Jag är inte omöjlig; skriv ett meddelande så kan vi nog komma överens om något!


Casio MD -703
Titanboett med gott om spår efter användning, dock inga djupare skador. Glaset har en del ytliga repor som jag har försökt fånga på bild, de syns dock inte rakt framifrån.

Den vita urtavlan har mörknat något med åren; en romantiker kanske hade kallat den tropic eller sunburst, gör din egna bedömning utefter bilderna.

Lysmassan på tavlan lyser knappt alls, på visarna lyser den ok men inte länge.

Engelsk-spansk dagskiva.
Kommer på vad jag tror är originalbandet som är helt och i god kondition.

44mm i diameter exkl krona, 12,5mm hög och 22mm bandbredd.

IMG_1759.jpeg

IMG_1770.jpeg

IMG_1760.jpeg
IMG_1761.jpeg
IMG_1769.jpeg



Marshal 200m
Semi-vintagedykare. Inga större dings eller repor, glaset har ytliga repor som jag försökt fånga på bild. Svagt lysande lysmassa som är starkare på visare än tavlans index. Nytt batteri i maj.

Kommer på AM-länk med bra dykarförlängning och två extra länkbitar. Passar i dagsläget arm med ca 18,5cm omkrets.

42mm i diameter exkl krona, 11,5mm hög och 20mm bandbredd.

IMG_1763.jpeg
IMG_1766.jpeg
IMG_1762.jpeg
IMG_1767.jpeg




Min referenstråd:

https://klocksnack.se/threads/jmalmsjo.96977/



Tack Klocksnack för ett grymt forum och möjligheten att annonsera!
 
Senast ändrad:
Topp