• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kyla?

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Nojade som fan när Omegan fick känna på Ångbastu och isvak på det lokala spa:t. Förvisso klarade den sig galant men det känns inte som en korrekt pryl att utsätta stackarn för.

Eller är mina rädslor tagna ur luften?
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Under nyårshelgen bastade jag och sprang runt i snön varje dag i nästan en vecka. Hela tiden med min 14060 på armen. Märkte ingenting konstigt med den och den höll tiden utmärkt även efter.
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
easy rider skrev:
Under nyårshelgen bastade jag och sprang runt i snön varje dag i nästan en vecka. Hela tiden med min 14060 på armen. Märkte ingenting konstigt med den och den höll tiden utmärkt även efter.

Självklart... Det är ju en Rolex :)
 

F-L-P

Panerai
Stämmer bra nog. Opponerade mig mest mot att den upplever minus massa på direkten (det kan ha varit jag som tolkat fel) . Men överrens om att den blir jävligt kall efter en stund :)
 
easy rider skrev:
Under nyårshelgen bastade jag och sprang runt i snön varje dag i nästan en vecka. Hela tiden med min 14060 på armen. Märkte ingenting konstigt med den och den höll tiden utmärkt även efter.


Det är lite som att säga att jag har tappat min klocka i klinkersgolvet flera gånger utan att jag märkt nån skillnad.
 
Topp