• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Själv känner jag till honom mest att jag själv spelar gitarr. Har inte lyssnat allt för mycket på honom då musiken inte riktigt faller mig i smaken.
Han är väl mest känd för att vara en av de första "shredd" gitarristerna, alltså att spela vansinnigt fort och tekniskt. Här är ett snabbt exempel på där han shreddar som det kallas :)
Givetvis är det snabbheten som han är känd för, men det som gav den stora uppmärksamheten var hur han fick till ett sound av klassisk musik i hårdrock

FB_IMG_1582658722853.jpg

Ulf Kristersson har tidigare mest (enbart?) setts med sin klocka från Efva Attling. Här är i alla fall en annan: Certina DS 1 Big Date Powermatic 80.
6192-63095.jpg

När vi ändå är inne på advokatspåret.
Leif Silbersky, Sveriges kändaste advokat. Vad bär han?
F5875247-EBD7-468A-9D76-B9E0AC561BE9.jpeg
AD4DF56B-7B76-4C54-A6F3-656FD2B61E84.jpeg

Är ju ingen kändis men vet inte vilken annan tråd det passar i.
Snubbe i lyxfällan som rockar AP! Den nämns inte i programmet överhuvudtaget, så frågan är om den är fejk?
Untitled.png

Är ju ingen kändis men vet inte vilken annan tråd det passar i.
Snubbe i lyxfällan som rockar AP! Den nämns inte i programmet överhuvudtaget, så frågan är om den är fejk?
Untitled.png
Jag reagerade också på det, både att det såg ut att vara en AP och att han påstods spendera stora summor på bl.a. klockor. Jag tänkte att det kunde vara en Aikon men i stillbild ser det onekligen ut som någon form av AP. Eller? :bag:

Jag reagerade också på det, både att det såg ut att vara en AP och att han påstods spendera stora summor på bl.a. klockor. Jag tänkte att det kunde vara en Aikon men i stillbild ser det onekligen ut som någon form av AP. Eller? :bag:
Det är garanterat (eller ska vara) en AP, syns flera gånger i programmet.

Eller så sa han innan ”jag säljer fan inte AP:n!” Samtidigt som han grät lite :p
Ärligt talat, jag tittade på avsnittet för att få se just nått sånt här. Tyckte jag skymta en AP i reklamen för avsnittet så var tvungen att kolla haha.

Tillbaka
Topp